MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola
Üdv az oldalon! Csatlakozz hozzánk bátran.
MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola
Üdv az oldalon! Csatlakozz hozzánk bátran.
MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola

:1052786352
 
KezdőlapKezdőlap  KeresésKeresés  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 Szervezet alapítása

Go down 
SzerzőÜzenet
Sophie Ravenhart
Vámpír
Sophie Ravenhart


Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 20.
Age : 32
Tartózkodási hely : Svalbard

Szervezet alapítása Empty
TémanyitásTárgy: Szervezet alapítása   Szervezet alapítása Icon_minitimeSzomb. Nov. 04, 2017 1:40 pm

Szervezet alapítása:

Ha már valakinek felmerül az ötlet a fejében, hogy szeretne szervezetet nyitni, akkor meg kell beszélnie további négy emberrel, akikkel együtt már megalapíthatják. A szervezet megalakulását ki kell játszani a játékon belül, ami akár hónapokig is eltarthat, de előtte már mindent meg kell beszélniük egymással, hogy késobb ne lehessenek gondok belőle. Ezután ha egy Admin már bólint rá, akkor a klán tagjai megkezdhetik a tevékenységüket, ha már találkoztak játékon belül, és kellően összeismerkedtek. Ezen kívül kell nekik egy szimbólum is, ami a szervezetüket jelképezi.

Szervezet adatlap:

NÉV: A szervezet neve
ALAPÍTÓ: A szervezet alapítója
CÉL: A szervezet célja és kitűzései
TAGOK: A szervezet tagjai (öt a minimum!)
NJK-K: A szervezet NJK-i.


Bázis:

A klánnak/szervezetnek egyaránt szüksége van egy helyre, ahol élhet és tevékenykedhet. A bázis megszerzése több úton lehetséges, építtethető, elfoglalható, megvehető, ezekhez pedig mindig két dologra van szükség: pénzre és cselekvésre. A klán/szervezet maga kell, hogy kijátssza, elérje hogy megszerzik a saját építményüket, aminek az ára, és az érte ledolgozandó összegek akár a csillagos eget is verhetik - természetesen ezt mindig a mesélő határozza meg.
Lehetséges (csakis klánok számára) olyan elérhető létesítmények, helyek használata, amik a klán vagy egy barátságos NJK (csoport) tulajdonában vannak, azonban a játékosok nem rendelkeznek vele csupán használhatják, mint titkos helyet. Ezt a létesítményt az előtörténetekben közösen kell említeni, illetve meg lehet pályázni egy minden tagra kiterjedő írássorozattal. A további részletek a staffal tárgyalhatóak le.
A bázisok lehetséges típusai (a teljesség igénye nélkül):

- Lakóépületek: kunyhó, tanya, városi ház, fogadó, villa, lakótömb, hotel, palota.
- Kereskedelmi és ipari épületek: városi üzlet, műhely, kereskedőház, raktárépület, gyárépület, kikötő-dokk.
- Katonai épületek: erődített állás, laktanya, bástyaerőd, erőd, vár, kastély.
- Speciális építmények: földalatti termek, katakombák-járatok, szentély, meteora, föld alatti csarnok, szirtfalu, épített sziget.
- Járművek: lakóhajó, jacht, kereskedőhajó, hadihajó, úszó erőd, lakókocsi, karaván.

Pénzkeresés:

- Fosztogatás: Rosszfiúként rabolhatjuk ki a népet, akik mindent megtesznek, azért hogy életben maradhassanak. Azonban a fosztogatás miatt ne lepődjünk meg, ha a milíciák és Aurorok a nyomunkban lesznek.
- Bérgyilkosság: A legtöbb vadász, és kívülálló ezt a ”mesterséget” műveli. Híres személyeket ölnek meg gazdag emberek részére. Ezért busásan jutalmazzák szolgálataikat, de ha lebuknak, annál nagyobb veszélybe fog kerülni az életük. Ezt lehet egyedül, vagy csoportosan csinálni.
- Testőrködés: El lehet szegődni híres emberekhez testőrként, akiknél jó szolgálataikért nagy pénzt is kaphatnak.
- Fejvadászat: Ezt ajánlott csoportosan csinálni, de egyedül is lehet. A lényeg, hogy olyan, mint a bérgyilkosság, csak itt bűnözoket kell elfogni élve vagy halva. A pénz nem akkora, mint a bérgyilkosok esetében, de ez valamivel tisztességesebb ”szakma”. A pénz a vérdíjtól függ.
- Vállalkozás: Ez a legbarátságosabbnak és legkevésbé véresnek tűno pénzkeresési módszer. Ezt a szervezet, terjeszkedés képen is használhatja. A lényeg hogy bérelnek egy havonta kifizetendo összegért egy kis házat, vagy helységet, ahol aztán fegyvereket, élelmiszereket vagy egyéb termékeket árulhatnak. Ha jól megy az üzlet, akkor vehetnek nagyobb helyeket, ahol már vehetnek föl dolgozókat is. A dolgozókat havonta fizetni kell a befolyó összegből, még ha NJK-k is, különben teszünk róla, hogy lázadozzanak. Twisted Evil  Ezzel igen sokára kerülhetünk magas pozícióba, de a legális dolgoknak megvan az ára. Persze nem csak ebből lehet vállalkozást nyitni. Lehet még klinikát, uszodát, turistaközpontot is nyitni, vagy bármi mást, ha van rá elég pénz. Idővel lehet a szervezetnek több vállalkozása is, amikbol még több pénz folyhat be, így saját maguknak növelhetik meg a színvonalat. Vállalkozásnak minősül még a kereskedelem is.
- Fizikai munkavégzés: ez a Mágusokra nem jellemző munka, és ez fizet a legkevésbé is, de ez a legbecsületesebb. Többnyire rakodómunka, házépítés, szobrászkodás és hasonló fárasztó munkák.
Vissza az elejére Go down
 
Szervezet alapítása
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola :: Klánok és Szervezetek-
Ugrás: