Klán alapítása:
Ha már van öt játékos, aki ugyanazon nevet viseli, akkor azok rokonságban vannak egymással és így tartozhatnak egy klánba. A feladat hogy a klán tagjai közösen megbeszélik a múltjukat, a történetüket és a varzslatokat amiket tudnak és különleges képességek mint pl. Animágia. Ezen kívül kell egy klán szimbólum is.
NJK-k:
Nem Játékos Karakterek. Ez azt jelenti, hogy ezek nem regisztrált játékosok, hanem a játékosok által irányított kisebb jelentőséggel bíró karakterek, mint például testőrök, szolgák. Négy fajta besorolásuk létezik:
- Semleges NJK: Nincs segítő szerepe, de nem is hátráltatja a karaktert.
- Segítő NJK: Segíti a karaktert akár az életével, akár a szolgálataival. Testőrök, szolgák, barátok és más ilyen típusú karakterek.
- Ellenséges NJK: Akik arra tették fel életüket, hogy keresztbe tegyenek az adott karakterünknek, vagy egy másik, rivális szervezet tagjai.
- Speciális NJK: Különleges NJK, aki például oktató szerepet tölt be.
Az NJK-kat a játékosoknak kell felbérelni, vagy megszerezni klánjuk, szervezetük ügyének. Lehetőségeik tárháza szinte végtelen: fanatizálás, eszme kialakítása, vallás elterjesztése, leigázás, megfélemlítés, szimpla bérmunka.
Klán Adatlap:
NÉV: A Klán neve
ALAPÍTÓ: A klán alapítójának a neve
TAGOK: A Klánok ismert tagjai (ha elhunytak, akkor azt is oda kell írni)
KÜLÖNLEGES KÉPESSÉG: Ide jöhetnek varázslatok és képességek
NJK-K: A klán NJK-i