MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola
Üdv az oldalon! Csatlakozz hozzánk bátran.

MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola

:1052786352
 
HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 
 

 Szervezet alapítása

Go down 
SzerzőÜzenet
Sophie Ravenhart
Vámpír
avatar

Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 20.
Age : 26
Tartózkodási hely : Svalbard

TémanyitásTárgy: Szervezet alapítása   Szomb. Nov. 04, 2017 1:40 pm

Szervezet alapítása:

Ha már valakinek felmerül az ötlet a fejében, hogy szeretne szervezetet nyitni, akkor meg kell beszélnie további négy emberrel, akikkel együtt már megalapíthatják. A szervezet megalakulását ki kell játszani a játékon belül, ami akár hónapokig is eltarthat, de előtte már mindent meg kell beszélniük egymással, hogy késobb ne lehessenek gondok belőle. Ezután ha egy Admin már bólint rá, akkor a klán tagjai megkezdhetik a tevékenységüket, ha már találkoztak játékon belül, és kellően összeismerkedtek. Ezen kívül kell nekik egy szimbólum is, ami a szervezetüket jelképezi.

Szervezet adatlap:

NÉV: A szervezet neve
ALAPÍTÓ: A szervezet alapítója
CÉL: A szervezet célja és kitűzései
TAGOK: A szervezet tagjai (öt a minimum!)
NJK-K: A szervezet NJK-i.


Bázis:

A klánnak/szervezetnek egyaránt szüksége van egy helyre, ahol élhet és tevékenykedhet. A bázis megszerzése több úton lehetséges, építtethető, elfoglalható, megvehető, ezekhez pedig mindig két dologra van szükség: pénzre és cselekvésre. A klán/szervezet maga kell, hogy kijátssza, elérje hogy megszerzik a saját építményüket, aminek az ára, és az érte ledolgozandó összegek akár a csillagos eget is verhetik - természetesen ezt mindig a mesélő határozza meg.
Lehetséges (csakis klánok számára) olyan elérhető létesítmények, helyek használata, amik a klán vagy egy barátságos NJK (csoport) tulajdonában vannak, azonban a játékosok nem rendelkeznek vele csupán használhatják, mint titkos helyet. Ezt a létesítményt az előtörténetekben közösen kell említeni, illetve meg lehet pályázni egy minden tagra kiterjedő írássorozattal. A további részletek a staffal tárgyalhatóak le.
A bázisok lehetséges típusai (a teljesség igénye nélkül):

- Lakóépületek: kunyhó, tanya, városi ház, fogadó, villa, lakótömb, hotel, palota.
- Kereskedelmi és ipari épületek: városi üzlet, műhely, kereskedőház, raktárépület, gyárépület, kikötő-dokk.
- Katonai épületek: erődített állás, laktanya, bástyaerőd, erőd, vár, kastély.
- Speciális építmények: földalatti termek, katakombák-járatok, szentély, meteora, föld alatti csarnok, szirtfalu, épített sziget.
- Járművek: lakóhajó, jacht, kereskedőhajó, hadihajó, úszó erőd, lakókocsi, karaván.

Pénzkeresés:

- Fosztogatás: Rosszfiúként rabolhatjuk ki a népet, akik mindent megtesznek, azért hogy életben maradhassanak. Azonban a fosztogatás miatt ne lepődjünk meg, ha a milíciák és Aurorok a nyomunkban lesznek.
- Bérgyilkosság: A legtöbb vadász, és kívülálló ezt a ”mesterséget” műveli. Híres személyeket ölnek meg gazdag emberek részére. Ezért busásan jutalmazzák szolgálataikat, de ha lebuknak, annál nagyobb veszélybe fog kerülni az életük. Ezt lehet egyedül, vagy csoportosan csinálni.
- Testőrködés: El lehet szegődni híres emberekhez testőrként, akiknél jó szolgálataikért nagy pénzt is kaphatnak.
- Fejvadászat: Ezt ajánlott csoportosan csinálni, de egyedül is lehet. A lényeg, hogy olyan, mint a bérgyilkosság, csak itt bűnözoket kell elfogni élve vagy halva. A pénz nem akkora, mint a bérgyilkosok esetében, de ez valamivel tisztességesebb ”szakma”. A pénz a vérdíjtól függ.
- Vállalkozás: Ez a legbarátságosabbnak és legkevésbé véresnek tűno pénzkeresési módszer. Ezt a szervezet, terjeszkedés képen is használhatja. A lényeg hogy bérelnek egy havonta kifizetendo összegért egy kis házat, vagy helységet, ahol aztán fegyvereket, élelmiszereket vagy egyéb termékeket árulhatnak. Ha jól megy az üzlet, akkor vehetnek nagyobb helyeket, ahol már vehetnek föl dolgozókat is. A dolgozókat havonta fizetni kell a befolyó összegből, még ha NJK-k is, különben teszünk róla, hogy lázadozzanak. Twisted Evil  Ezzel igen sokára kerülhetünk magas pozícióba, de a legális dolgoknak megvan az ára. Persze nem csak ebből lehet vállalkozást nyitni. Lehet még klinikát, uszodát, turistaközpontot is nyitni, vagy bármi mást, ha van rá elég pénz. Idővel lehet a szervezetnek több vállalkozása is, amikbol még több pénz folyhat be, így saját maguknak növelhetik meg a színvonalat. Vállalkozásnak minősül még a kereskedelem is.
- Fizikai munkavégzés: ez a Mágusokra nem jellemző munka, és ez fizet a legkevésbé is, de ez a legbecsületesebb. Többnyire rakodómunka, házépítés, szobrászkodás és hasonló fárasztó munkák.

_________________
"Most mit vársz? Hogy zokogva boruljak a nyakadba? Vagy hogy hisztizve hordjalak el mindennek?  Ilyen az élet Stev. Emberek jönnek emberek mennek. Én már kezdek hozzá szokni." /Sophie Lee - Steven Blackfieldnek./


"Reménykedni valamiben, majd elveszíteni, az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna."

"Én becstelen vagyok, és egy becstelen ember mindig becstelen marad. Becsszó. Csak a becsületesekkel kell vigyázni, mert nem lehet tudni mikor jut eszükbe valami... butaság."

"Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké."

"Nincs veszett ügy, míg akad csak egy bolond is, aki küzd érte."

"Problémák jöhetnek, jönnek, de megoldom."
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
 
Szervezet alapítása
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Ame No Ekibiogami (Amegami) - Szervezet
» Bishamon Szervezet -- Kirigakure no Sato
» Konoha no Kage - Szervezet
» Mi is az a hydra?
» Bishamon szervezet bázisa

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
MAGISK Mágus és Boszorkányképző Iskola :: Klánok és Szervezetek-
Ugrás: